|
|
|
|---|---|
|
Som sagt, kommer det några? Dom öppnar vid 9.00 ............. Mvh Patrik | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Jeopardyfråga :)) Vad är Uråsa? MVH Hasso |
|
Ett nerlagt flyfält strax utanför Växjö! Gått om plats att leka på........ =) 402 meter med tidtagning, konbana etc ......... Mvh Patrik |
|
|
sandgren: Det låter intressant eftersom jag kommer att vara i närheten. Berätta mer... /Fredrik |
|
|
Hur länge håller spektaklet på? |
|
|
Vilka är det som anordnar? Jag var där i lördags. Se min dagbok. Mvh. Micke Olsson |
|
|
Det är några som heter/kalla sig Anton & Alice som anordnar det i morgon. De anordnade samma sak i våras, inte alls som en dag på strippen. Men mycket trevligt endå. Rekomendera att ni ska åka dit. Jag kommer att missa det själv pga av utomlandsresa, förjävligt. |
|
| Wath, i våras hölls det på till sen eftermiddag. Troligvis nu också. | |
|
Ok, jag var där och körde ett par rundor. Tyvärr fick jag ganska dåliga tider pga krånglande koppling. Någon annan som var där? /Fredrik |
|
|
Jag var där. Tyckte det var askul trots att jag fick ventilknackning efter min första runda på konbanan. Men det ordnade sig när jag bytte olja. Körde på strippen: 15.10 s Körde på konbanan: 1.17.34 Rekomenderar starkt att fler kommer nästa gång. En mycket trevlig tillställning med mycket körning.. /Fidde766 |
|
|
Fidde766: Bra tider för att vara en 328. Vad har du gjort med den? 150 kr för obegränsat antal försök var helt ok. Några som kallar sig "Växjö Street Racers" (Länk kommer att försöka anordna race i Uråsa ca 10 ggr nästa sommar. Osäker om det blir något mer i höst? /Fredrik |
|
|
Det som hittils är gjort med bilen är Öppet luftfilter och ett Hamann sportsystem. Det är väl det enda som kan ha gett en liten extra hk här och var... Vad det gäller väghållningen så är det en sänkning med Lowtech fjädrar och ställbara Koni dämpare runt om. Sedan gäller det ju att ha lite grepp i däcken också så det sitter 255/35 - 18 Bak och 225/40 - 18 fram.. Detta fungerar mycket bra för mig. Det är väl allt egentligen. /fidde |
|
|
Någon som vet om det är några körningar i sommar? /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
Ryktas om att det är slutkört där pga olika anledningar. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Universitetet har något rymdforskningsgrej där. Tror inte att dom får köra längre. "Bilar som inte driver bak är trasiga!" Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.