|
|
|
|---|---|
|
Har nyligen köpt min första bmw och inser att det är fruktansvärt svårt att hitta fälgar till den, har orginal 18" på nu och lyckades förhadla till mig 4 nya däck när jag köpte den 215/45×18 , 245/35×18 rft, sitter nu 7,5 fram och 8,5 bak. Men vill ha nått roligare och var inne på Breyton gts innan jag fick pris på dom från specialfälgar med medarbetar rabbat för ca 15.000+ Åt helvete för mycket pengar för endast 4 fälgar. Så kom in på en engelsk sida, Bmautosport och började maila med dom om Cades Tora fälgar, fick reda på att kvoten till sverige var såld för i år men kunde beställa om jag hade firma eller kände nån som hade ett företag.Han kunde inte heller garantera att det skulle funka med et40 bak på 9" et 35 fram på 8". Nån som har den setupen som vet att det fungerar? Vart kan jag hitta fälgar som är mer konkava bak än fram till hyfsade priser? Länkar uppskattas Sverige, england eller Tyskland spelar ingen roll. I övrigt är jag super nöjd med bilen förutom att stereons pixlar dör ut när det är varmt speciellt. Går billigt och hyvsat tryck om man jämför med min golf gti-06 jag hade, framförallt bränsleförbrukningen är bra mycket lägre. Hoppas nån kan svara framförallt vart jag kan hitta fälgar och om et40 på 9" kan passa bak och et35 8" fram kan passa med den dimensionen jag nämde ovan. | |
teposen |
Streetwheels har breda och trevliga fälgar. Länk |
|
Tusen tack för alla uttömmande svaren jag har fått! Körde en chansning och det visa sig gå alledes ypperligt att sätta på fälgat med måtten jag nämde ovan. |
|
teposen |
Varsågod. Trevlig helg. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.