|
|
|
|---|---|
Verdi |
Håller på att sälja min 330d och en potentiell köpare önskar audio streaming. Jag har: S609A Navigationssystem Professional Navigation system Professional S6ACA Intelligenter Notruf Intelligent emergency call S6AEA TeleServices TeleServices S6AKA ConnectedDrive Services ConnectedDrive Services S6AMA Real-Time Traffic Information Real Time Traffic Information S6ANA Concierge Services Concierge service S6APA Remote Services Remote Services S6NHA Freisprecheinr. mit USB-Schnittstelle Hands-free with USB interface S6NRA Apps Apps Går det att fixa? Och isf, vem kan göra det i Uppsala/Stockholm? |
| Om man ska tro den här tråden Länk verkar du ha all hårdvara som behövs. Borde alltså gå att aktivera med mjukvarukodning. Frågan är bara om BMW kan/vill göra det. | |
| Vet inte om det är för sent men annars skulle jag nog kunna hjälpa till. Jag har E-sys token och kabel. | |
Verdi |
Tack, men det är lite för sent. |
| @damaen, jag har en f31:a 2014 och har bara 6nh, kan du koda om detta så att man kan få 6ns valet? måste kunna streama musik från telefonen!!:) | |
| @damaen, kan du aktivera streaming så är jag intresserad! Pinga här isåfall! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.