|
Sida 40 av 40
|
|
|---|---|
|
@sahi Jag har fått prel lev V48. Om jag fattade rätt producerades den förra veckan. Men V48 är jag utomlands (taskig timing...) Plus att den ska utrustas och fixas med hos ÅF, så V49 är nog mer realistiskt. Rätt sugen är jag dock :-) |
|
|
Lillebjörn III: Haha riktigt illa timing men å andra sidab något som kan få dig att le när du väl är tillbaka till det kalla och mörka här. :) Jag kan tänka mig att suget är stort även hos dig. Själv kan jag knappt bärga mig. Stör mig dock att vi inte kan följa processen själva lika enkelt som jänkarna bland annat. |
|
|
Vilken jävla kärra! :) Gillar den mer å mer både utseende och körkänslan och sist men inte minst ljudet med nya avgassystemet. Ett litet monster i snygg kostym känns den som. |
|
|
Nu jäklar har den kommit till min ÅF :-) Och imorgon åker jag på sem :-( Usel timing... Ska åka och kolla lite på den på lunchen imorgon, första provkörningen blir nästa vecka när de är klara med allt som ska göras på den! |
|
| Lillebjörn III: Då är vi 2 om det 😀 Rätt komiskt ändå att vi ligger aå pass synkat med varandra. :) | |
| Är det mer än min baklucka som knarrar när den öppnas? Jag antar att det inte är elmotorerna som låten, utan något annat, lite svårt att lokalisera. | |
|
LCI ute: Länk |
|
|
Visst är den nya belysning cool, men jag är tveksam till om det är någon annan än BMW-nördar som kommer lägga märke till det. Annars ser utsidan ut att vara samma bil som tidigare. Dock intressant att 4-serien får optionelt digitalt kluster, det hade jag velat ha - men det är svårt att motivera ett byte enbart för det :) |
|
|
Fick idag brev från BMW om teknisk åtgärd för att programmera styrenhet och vid behov byta avgasåterföringsventil. Jag antar att alla med B47 fått detta? |
|
| Jag har ej fått något brev än iaf.. | |
|
Då har man avverkat 250 mil i GC:n :-) Rätt go bil faktiskt. Svårt att känna nån potential med vintersulor, vädret har inte tillåtit nåt heller. Har haft rätt mycket att lära mig med utrustningen. 330:an jag hade var bra utrustad, denna har lite mer som jag inte var van vid. iDrive-putsningen gillar jag verkligen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.