|
Sida 29 av 40
|
|
|---|---|
|
Min är Mineralgrå: Länk Sakhir Orange hade varit nice annars :) |
|
Verdi |
Och min är safirsvart. Inte den mest praktiska färgen men jag tycker det funkar. Länk |
|
Om man nu vill ha ljus/vit bil utan olika nyanser av grå, som är BMW:s standard, så finns det ju ingen, Volkswagens Oryx vita hadde varit ganska så snyggt, och varför går det inte att välja mineralvit metallic på 4 GC med M-sport. En solid vit får aldrig den snygga lyster som en metallic lack har, och att sen ha mage att ta extra betalt för en vit färg.... |
|
Verdi |
Vit är väl gratis om man väljer M-Sport? |
|
Ja, men oj vilken förmån.... Och då borde med det en metallic vara 3000kr billigare om det nu skulle vara nått värde i det |
|
Verdi |
Nej vill du inte ha en vit så är det ju ingen förmån. ;) |
|
Varit o kollat på en mineralgrå nu. Vet faktiskt inte...tycker det är tråkigt att kontrasterna försvinner. Diffusern bak försvinner ju helt. Det står mellan mineralgrå och Alpinvit. Är ju svinnöjd med utseendet på min vita idag så det lutar nog mot att behålla vitt. Är grymt osäker alltså.... |
|
|
Har du kikat på glaciärsilver? I mina ögon den absolut finaste standardfärgen. Länk |
|
|
Min GS: Länk Länk |
|
|
Silvern är snygg men får inte godkänt av regeringen ;) Lutar åt vit men ska fundera lite till... Hoppas bara den kommer nu innan sommarn är över och att inte lev av powerkittet strular. Ingen annan som beställt 440 med innovation edition? Känns ju som en bra deal.. Var grymt nära att ta en 35d istället men tänkte att det kanske är dags att prova bensinare på nytt. Man får hoppas man inte ångrar sig. |
|
| Nån som fått bekräftelse på när de första 2017 börjar komma hit? Jag fick produktion på 440in v27 | |
|
En kompis fick produktion v 27 med leverans v 30. Jag själv beställde någon vecka senare och fick produktion v 28 med leverans v 32, men då ska jag ha en individualfärg Tanzaniteblå metallic. Vad blev det för färg för dig? |
|
| Jag beslöt mig för att köra vit till slut. Samma som jag har idag på 420GC. | |
|
Vad tog du utöver innovation paketet? Körde på variabel sportstyrning, adaptiv m, m-bromsar, rattvärme, sportvxllåda, drag och svart läder med dom nya blåa kontrastsömmarna. Nån som vet om det blir CarPlay o trådlös laddning? |
|
|
M-sport med sportväxellåda (aut), rattvärme, Harman Kardon, 19-tum fälgar dubbeleker 442 bicolor orbit grey och exteriörlist aluminium som blir mycket passande till den blå lacken. Tonade sodorutor tycker jag inte blir bra på Gran coupen, men ska beställa till solskyddsfilm till bakrutan. Bli säkert snyggt med svart läder med blå kontrastsömmarna, synd att mina slantar inte räcker till för det. Har m-bromsar nu på min 1-serie också häftigt. Passar även bra till din vita lack. Har du fått besked om några nyheter förutom de blå sömmarna? |
|
| CarPlay i höst (retrofit) och trådlös laddning direkt om du beställer det: 2017 BMW 3 and 4 Series Pricing and Product Updates (BMW USA) Länk | |
| Nu ligger gammalpärlan ute :) istället för att beställa en ny: Länk | |
| Tips på 20" fälgar som passar bra till GC? Vill ha lite mörkare, helst typ gun metallic. | |
Verdi |
Tröttnade du på 20d-motorn eller vad hände? Bilen har ju inte gått långt alls. |
|
Jo, blev sugen på en bensinare.. Speciellt i den bilen. Mest troligen sålt 420 idag med vinterhjulen så jag tänkte dra på vinterdäck på orgfälgar och köpa nya 20" till sommarhjul. Aez Antigua Dark eller Breyton Spirit m.gun alt Fascinate m.blk? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.