|
Sida 28 av 40
|
|
|---|---|
| Joofa, nu såg jag tråden med din spec. Den kommer bli kanon! | |
|
440 xDrive GC beställd :-) Givetvis med MPPK och MPE. Verkar gå/låta bra, första gången på 10 år jag kör bensinare. Byter från en 420d GC, exteriört kommer de se exakt likadana bortsett från taklucka och pipor på vardera sida, blir nog till att luras lite att chippet gav jävligt bra på 420in...... |
|
| Flytta over 420-emblemet till den nya bilen..? ;) Grattis till en fin bil annars! Färg? | |
| Är MPPK redan släppt för 440i? | |
|
Sani: Alpinvit, ser bra ut med Bi-Color 19" fälgarna o M-paket. Blåa oken är pricken över i:et tycker jag :) dd88: japp, det har kommit. Dock är det ett annat typ av kit som kräver förändringar på avgassidan så det säljs enbart i kombination med avgassystemet också. Ger 360 hk / 500nm, kostar 28750. |
|
| 360HK är ju riktigt trevligt i en GC, kommer bli fina 0 till 100-siffror med xdrive med. | |
| Alpinvit....suck :) Men motorn blir ju trevlig! | |
| Vad ska man ta då? Den enda som är schysst i övrigt är väl den blåa individual.. | |
|
Tanzaniteblå Carbonsvart Nämnd ordning |
|
|
Nån som vet om tanzaniteblå ingår i Innovation Edition erbjudandet för bl.a. 440i? I konfiguratorn står det nämligen att individuallack är inkluderad men när man lägger till den kommer ändå ett tillägg på 19 tkr. La beställningen igår så det borde ju inte vara problem att ändra om man man nu skulle bestämma sig för det.. |
|
|
Tror nog inte det, det ingår aldrig någon snygg färg i paketen Bara tråkig alpinvit i M-sport Tanzanite är grymt snygg och mer prisvärt än 20 extra hk, men det är min mening Länk |
|
|
...men om du prompt vill ha den där kontrasten, vore väl Glaciärsilver bättre isf? Känns synd med snikvitt på en sådan fin kärra! (Samt att var och varannan GC är just vit) |
|
Verdi |
Mineralgrå är inte så dumt: Länk Men min favorit bland standardlackerna är carbonsvart: Länk Ser helt fantastisk ut i solsken. Hade en E90 i carbonsvart för 4-5 år sen och den är verkligen svårslagen tycker jag. Jag gillar mörka färger rent allmänt och särskilt på en elegant bil som Gran Coupen. Den tycker jag inte alls blir snygg i vitt. Kan vara mer ok på t ex en F11. Fler bilder: Länk |
| Gillar inte svart, men mineralgrå var riktigt schysst tycker jag. Har du några fler bilder på den gråa i verkligheten? | |
Verdi |
Google? :) Länk Alla träffar är inte på mineralgrå bilar men många. Frozen cashmere silver var ju inte helt dum heller. Länk Och här har du exempel på fler standardfärger: Länk |
|
Jag hade också valt CB om jag inte varit så rädd för tvättrepor och andra märken i lacken... Är ritkigt nöjd med min GS, tycker linjerna från M-paketet syns tydligare och den grå diffusorn syns jämfört med mörka lacker. |
|
|
GS=Glacier Silver? Lutar åt den, Estoril Blå eller Mineralgrå. Tansanitblå är alldeles för mörk i min smak...tycker de blålackade M2orna är snygga. Finns beach blue till 4GC? |
|
|
Japp, GS = Glaciär Silver. Det enda jag ångrar är att jag inte tog Bi-Color 19" fälgar, gör sig ritkigt grym på GS och shadowline. |
|
| Alpinvit är grymt snygg med m-paket! | |
| Hämtade ut en glaciärsilver 320 touring xdrive m sport tonade rutor med 441 M ferric grey fälgar i helgen. Nu har ju 4-serien andra linjer men är sjukt nöjd med färgen och kombinationerna på 3-serien. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.