|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
man kan juh inte säga annat än att man blir heligt förbannad!! |
|
|
Tillbaka till trådens början. Har själv köpt bil Tyskland och inte blivit blåst, det kan man nog lika gärna bli i Sverige. Handlaren var ärligheten själv, hjälpte till med massor. Sen fattades några saker som CD-magasin osv. Hade han "hemma" sade han. Tänkte de sakerna får jag aldrig se, men visst efter en vecka kom allt med posten hem till Sverige. |
|
|
Fy fan vilka svin det finns! Jag hade nog lejt några riktiga "killers" som skulle göra jobbet åt mig så att inte jag kunde kopplas till "ärendet"! :-) Hoppas att det löser sig till slut! Lycka till. |
|
|
Jag tror inte ens han hade en 540 att sälja du e säkert en i mängden som skojaren blåst.. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Min M3 DAYTONA Länk --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Min M3 MUGGELOROT SÅLD--------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.