|
|
|
|---|---|
|
Browns gas / HHO har skamfilat ryckte, mycket runt ämnet är omdebatterat och ifrågasätt som humbug. Nu har ett universitet bekräftat att det finns något intressant. Sägs kunna.. *Öka effekt *Sänka förbrukning *Sänka motortemp *Förlänga motor livslängden Många säljer enkla kit på nätet för några undra dollar där man via leder in vätgas i insuget (genom elektrolys av vatten). Detta höjer temperaturen av ditt ordinarie bränsle och optimerar förbränningen, detta med endast en liten del vätgas. Att direkt avfärda denna effekt utan att sätta sig in i ämnet är oseriöst, det pågår sedan många år forskning för att förstå fenomenet. Sammanfattar HHO del 1 Länk Sammanfattar HHO del 2 Länk Mark Dansie Länk ... els-truth/ Hertfordshire University Länk Har vi någon här som testat med egna försök? Fler videos Länk ... view_count /David | |
|
Ja, det är säkert sant att det krävs många års studier och universitetsexamen för att kunna argumentera emot det där... Men nu har jag ju det... så jag gör ett försök att bara enkelt konstatera att det var läckande vätgas som fick luftskeppet Hindenburg att fatta eld och bli övertänt på ungefär fem sekunder i New York 1937... Och jag vill nog inte bli ett modernt exempel på det... |
|
|
Om ni är intresserade av egna försök får ni gärna berätta om dom här. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.