|
|
|
|---|---|
|
Nu är ju elmia ingen BMW träff, men jag visste inte vart jag skulle lägga tråden. Vilken var den mest sevärda BMWn på elmia i år enligt dig? Själv blev jag småkär i den vita e30n med bronsdetaljer. Länk Riktigt snygg, och otroligt clean! Nån som vet nåt om den? | |
|
Byggtråden finns här: Länk -Upplev körglädjen i M3 E30! |
|
|
Håller med dig Pablo om att bilen du länkar till var något speciellt. Gillade även han som byggt ljud i sin X5:a och svetsat ihop fram/bakdörr till en enda stor dörr. I övrigt tycker jag mässan var en besvikelse, inte värt att betala 260 för att få tillträde till en marknadsplats. Elmia försöker lura besökarna på så mycket pengar som möjligt, oförskämt att servera så usel mat till så sjukt höga priser. Vi som är där är gäster, sådana behandlar man väl. Kommer inte åka tillbaka. En annan grej, all respekt för att någon tycker sin original M3:a e36 med tyskstuk är snygg, trots lackskador och allmänt sunkigt skick, men varför ställer man ut en sådan bil? Ni som var där vet vilken jag menade. Svajig nivå på bilarna överhuvudtaget, inte värt inträdespengen plus resa. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.