AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
3.613

Monterade Alpine idag sjukt nöjd!

CR
428
CRF_Niklas
Bmw 118iA M-Sport H/K ACC -16
Ville bara dela med mig av en bra erfarenhet till nån som kanske undrar.

Monterade Alpine kit från bmw idag i min e81 med minsta business stereon. Gick på 1h och 15min (grymt Lätt) och blev sjukt bra, mycket bättre än jag förväntade mig. Kan verkligen rekommendera er som är missnöjda med er bils ljud. Har tidigare haft bmws med hifi stereo men detta blev mycket bättre tryck.

Har en liten fråga min bil tillverkad 09/03 går att programmera efter komplettering Alpine kit funderar på om jag skall göra det? Någon som gjort och vet va det blev för skillnad?
rhenriksson
Härligt! Väntar på mitt kit från Tyskland, UPS är sjukt dryga.. Vad gav du för ditt alpine kit?
da
102
danbjo
520dA Touring F11 -13
116d F20 -13
Mycket intressant. Jag har själv funderat på detta paket till min F20 men är fortfarande lite orolig att installationen skall vara för avancerad.
CR
428
CRF_Niklas
Bmw 118iA M-Sport H/K ACC -16
Köpte på sales after minns inte exakt pris men typ 325 euro eller nått sen köpte jag galler för 600kr. Beställde förra torsdagen och fick dom i eftermiddags. Lätt värt pengarna fattar inte att jag inte monterade monterade tidigare.

Ang monteringen så är det iaf på min bil sjukt lätt, skulle jag gjort det igen had jag monterat på under 1h. Färdiga sladdar Lätt att dra går inte att koppla fel. Bmw är ju bra ihopsatta också så sakerna går ju lätt att ta isär och få ihop :-)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.