|
|
|
|---|---|
|
Kära bullen... Jag tänkte att jag skulle beställa en sats med nya länkarmar till min 320i touring av årsmodell 2003. När jag tittar på ebay på till exempel denna länkarmssatsen så står det att den inte passar på min bil. Länk Är det så att det är olika länkarmar på touring jämfört med sedan/coupe? Tacksam för hjälp med detta då de få satser jag funnit som utges passa touring är nästan dubbelt så dyra. mvh Simon | |
|
Det där var billigt... jag ska också köpa en sats. Som jag har förståt det så är det samma på sedan och touring. Är det där den billiasget du hittat? Vad tror du om kvaliten? mvh Jonas |
|
|
Det är samma rätt över. För mig de skriver typ det de är 100% på. Flertal gånger som jag själv varit med om samma och fick den förklringen av den säljaren. Bad mig kolla här hemma för att vara 100%. Han ville inte garantera det. Här kan du själv se vilka som passar till din. Länk |
|
|
Tack för goda svar. Kvaliteten har jag ingen aning om. Köpte en sats till min tidigare e34 och den var i samma prisklass och höll bra de 6000mil jag körde bilen. Clintan66: Tusen tack för informativt svar. Är du helt säker på din sak? mvh Simon |
|
|
Jag har läst på mer och är helt säker. samma på sedan/touring/coupe. Beställer du från den där säljaren, eller har du nån billigare på g? /Jonas |
|
| I'm Sure ;) | |
|
Det blev en sådan här sats. Länk Återkommer med information om kvalitet när jag fått grejerna. Tack för all hjälp |
|
|
Det är väl endast bilar med M-sportchassi som har lite annorlunda länkarmar, bortsett från de fyrhjulsdrivna då. Men länkarmarna som är på M-sportchassi bilar funkar ändå att montera på övriga som jag förstår det, verkar mest handla om att bilar med M-sportchassi har en annan spec för hjulinställningen. |
|
| Simp85: fått hem och kanske på grejerna? Var det ok kvalite? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.