|
|
|
|---|---|
|
Hej alla! Jag ska skaffa mig en ny bil. Det ska bli en 325i, årsmodell 2008 och framåt. Hade bestämt mig för e92 (coupén) men så har jag på senare tid börjat snegla på sedanvarianten. e90: Snygg och praktisk med sina fyra dörrar, större utbud och billigare i inköp än coupén. e92: Jäkligt snygg, står sig bättre i värde, jag har sällan passagerare så litet baksäte är inget bekymmer. Sammanfattningsvis så har jag blivit velig. Det som förut var så självklart är det inte längre. Erfarenheter och reflektioner önskas! Har någon gjort en jämförelse? Hjälp mig till ett vettigt beslut! Med vänliga hälsningar | |
| E93 säger jag =) Då får du ju två bilar till priset av drygt en E92. Fler borde uppskatta värdet av en cab, Helt fantastiskt att åka nedcabbat. Behöver inte vara många grader för att caben ska åka ned | |
|
E92!! Bästa bil jag någonsin ägt. Inte ett endaste fel under 4 år. Dessutom den snyggaste bilen BMW byggt. Sedanen är inte vacker (sorry). |
|
|
E92 eftersom det är mycket skönare att köra coupémodell pga de stora sidorutorna. Sikten och känslan är helt annorlunda. Att öppna en harmlös dörr med rutan nere är underbart. Baksätet är bra redan i min 125i. Dessutom är en coupémodell lättare att städa pga de stora dörrarna och att stolen glider fram. Mina bilar: Länk |
|
|
LCI: E90 Pre-LCI: E92 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.