|
|
|
|---|---|
|
Tjena. Det är så att jag har en E61 -07 (lci) som jag brände ut en ny skiva till navigatorn och det fungera klockrent på min bil. Med tanke på att Morsan och syrran också har BMW så brände jag skivor till dom också. Men varken i X5:an (E53) eller E61-05 funkar inte skivorna. Jag har bränt ut alla skivor på samma sätt men ändå funkar det inte. Jag testade min gamla original skiva i X5:an men det funkade inte heller. Nån som har en aning om vad felet kan vara? //Claes | |
|
2 olika navsystem till E61 kör du med antingen 2014 Professional 3 DVDs eller 2014 Business 2 DVDs beroende på vilket navsystem du har X5an har,antar jag Mk4 DVD,beroende på årsmodell..du skriver ju inte vilken årsmodell det är på X5an 2014 HIGH 2 DVD DL Beroende på Nav Os version så måste kanske MK4an uppdateras för att kunna läsa DL Double Layer 8.5 gb Länk |
|
|
Det står i rubriken vilken årsmodell det är på X5:an. Men det kanske va lite otydligt eftersom det blev massa nuffrer där. Men X5:an är iaf -06:a. Är det bara att bränna skivan på ett annat sätt eller måste dom uppdatera sina bilar? |
|
|
Clarre86 Pma mig din epost |
|
|
Ganska säker på att E53 hade det äldre Navisystemet hela sin livslängd så i en -06 bör det då sitta en MKIV som Bianca skriver. ___ //Ulf |
|
| Fick du mitt PM Bianca? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.