|
|
|
|---|---|
|
Har fått fylla ac:n två år i rad nu (på e38an), så gjorde en liten felsökning förra året och konstaterade att kondensorfläkten inte snurrar, lät den stå bra länge på tomgång. Provade även snurra på den med en mejsel och den gick väldigt trögt. Bara in på laga.se och beställa en bättre begagnad.. trodde jag. Har sedan dess då och då kikat på skrotarna på nätet, men inte hittat EN ENDA :O Börjar fundera om jag gör något fel, eller om det passar från någon annan bmw? För söker jag på t.ex e39/e46 så finns det hur mycket som helst. Är inte det konstigt? Så nu undrar jag om det är någon som har något tips? En helt ny kostar ett par tusen så vore nöjd om jag skulle hitta en beggad. Tack på förhand. | |
| Söderut kanske, Länk | |
|
Eller kanske åt BILTEMA-hållet!? Länk Per L |
|
|
Biltema hade ju kanske funkat, den ska väl bara snurra på tomgång. Och står sällan på tomgång. så det blir ändå inte mycket jobb för fläkten. Gäller bara att få fast en universalare :) tack för tipset. Biltema var föör nära till hands :P |
|
|
Biltema hade ju kanske funkat, den ska väl bara snurra på tomgång. Och står sällan på tomgång. så det blir ändå inte mycket jobb för fläkten. Gäller bara att få fast en universalare :) tack för tipset. Biltema var föör nära till hands :P |
|
|
Om du kollar på bildelsbasen finns ett par fläktar Länk Sen är det skillnad på om din bil är tillverkad före eller efter 09/1998. Själv motorn passar även från e39, bara att flytta motorn till din fläktkåpa. |
|
|
Då måste jag ha gjort fel iallafall :S För när jag skriver mitt reg.nr på bildelsbasen ser det ut så här: Länk |
|
|
Andra förslag: Länk Länk |
|
|
Ytterligare förslag: Länk Länk Tror iofs att det i grunden är samma firma men med två hemsidor....det verkar som bildelaronline21.se har lite större sortiment men de delar som är samma på båda hemsidorna har nästan identisk prissättning. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.