|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
| Tack Tegel. Snyggt beige åt det vita hållet. | |
|
Är sjukt nöjd med min Oyster färgade interiör. Tidigare har jag varit svart i alla former, gärna svart skinn och alltid svart innetak. Men nu senast gjorde jag en helomvändning, ljust läder och panorama tak. Ger verkligen en helt annan luftighet och miljö. Man blir mindre trött vid långresor. Vi har 3h resa till vårat lantställe, och tidigare var familjen ofta lite smågnällig sista timmen men jag upplever det att den ljusare miljön gör resan mindre gnällig. Dessutom tycker jag ljus är lika lätt som svart att hålla rent. T.ex dam och torkad "lera" syns mindre. |
|
|
Sorry, där gjorde jag en tankevurpa. Jag har Excl.Leder Nappa/elfen. Alltså elfenben. Länk |
|
| Klart du ska ha det ljusa skinnet. Jag kommer ta det på nästa, för liten budget denna vända. | |
|
Du menar det ljusa av de två beiga. Tycker det något mörkare beiga också är snyggt. Det svarta tycker jag går bort. Blir så himla mörkt i bilen. De beiga blir både ljusare och lyxigare. :) Svårt val. |
|
|
Blir Mediterranean blå med Dakota Venetobeige. Tycker det ser kanon ut. (Nära nu :) ) |
|
|
Jag har ljust skinn, panorama och svart innertak i vår bil. Är så otroligt snyggt och är sjukt nöjd. Men som väntat blir passagerarstolen lite smutsig, har använt våtservetter för att snabbt och enkelt få bort det värsta och funkar fint. Skulle nu vilja få tips på bra rengöringsmedel för att ibland göra en lite större rengöringsrunda. Hittat exempelvis denna: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.