|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
| Högst upp på listan över bortprioriterat: vinterpaket (går att kombinera med NV hos handlaren men inte i konfig) och komfortstolar. Får klara mig med sportstolar och svankstöd. | |
| Wow! Pingenlänken ska jag spara! | |
|
Har haft två vita bilar nu så jag är lite trött på det... Överdriver åt andra hållet i stället med extradyr lack: Länk |
|
|
Tack Andreas, jag har beställt material och skall prova. Labele |
|
| Jag har ljust skinn i min nuvarande bil + 2 barn. För mig går det bort med ljust skinn. Jag gillar inte att tvätta klädseln, men borde göra det. | |
|
Barn i bil löses ordentligt med: Länk ------- //Lövet |
|
| Micleg: har du sålt din f31 och din f11? | |
| F31:an kommer bytas mot denna 520d. Trean är för smal, trång och bullrig. Blir två femmor. | |
|
Blev till slut beige standardskinn (sportpaket), komfortstolar, svarta standardlisten, svart shadowline+dito rails, antracit innertak, 19 tum 331 och champagnekvarts-metallic. Nackdelarna med finare skinnet var, förutom priset, risken för sämre hållbarhet (slitstyrka). Kanske blir något sådant i framtiden. Hade dock önskat att plasten på bakluckan varit svart ihop med antracittaket. Den plasten plus insynsskyddet ser klart smäckigt ut i beige. |
|
|
Ni som har Oyster läder. Skulle ni valt det idag igen? Eller är det lätt att få fläckar och knepigt att hålla rent och fräsch? Står inför en beställning och tycker det är riktigt snyggt. |
|
| Ingen större problem, men man får tvätta förarstolen med jämna mellanrum. Jag körde BMW:s rengöringsskum och sedan deras insmorning, funkar väldigt bra och stolen är ren och fin på 10 min. Tvättade väl ca var 6:e vecka... | |
|
Jag är nöjd med Oyster än så länge (bilen har rullat ca 450 mil). Lite manisk för detta med jeans som kan färga av sig, har noterat spår av begynnande fläckar på förarsätet...är nog läge att inhandla lite rengöringsprodukter. /J.I |
|
|
Såg att det fanns Dakota Ventobeige som tillval till sportpaketet. Den var också snygg. Vad tycker ni om den? Ni som har den, rengör ni den ofta pga fläckar? |
|
|
Var först inne på Venetobeige men säljaren rekommenderade Oyster då det ger möjlighet att få svart/antracit på golv/dörrsidor nedtill och bagageutrymme medan Venetobeigeinnebar att även dessa smutsutsatta inredningsdelar är i samma kulör. Vidare sägs Venetobeige som kulör dra mer mot gul än beige. /J.I |
|
|
Ok tack för info. Bara sett Oyster på bild. Är den vit eller beige? Ser väldigt ljus/vit på bilder. |
|
| Även venetiobeige finns nu med svart golv + svarta nedre dörrsidor precis som oyster. Jag har också fått intrycket att venetiobeige drar mer åt det gula hållet, verkar vara ganska ovanlig då det känns som att alla kör den lite grå-trista oyster klädseln. | |
|
Oyster ser mer vit/ljusare ut på bild...men drar mer åt beige i verkligheten. /J.I |
|
|
Kolla länken nedan, jag har oyster i GT'n, ser ut som på bilderna. /M Mina bilar: Länk |
|
|
Kunde tyvärr inte se bllden. Fick detta när jag loggade in på Google (Gjorde väl fel någonstans) "404. That’s an error. Det gick inte att hitta den begärda webbadressen på den här servern. That’s all we know." |
|
|
Länk Mina bilar: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.