|
|
|
|---|---|
|
Tjena Jag är på jakt efter en till BMW.. Jag letar efter en 328, 330, 528 eller 530 med M-Sport i prisklassen runt 30-50 ' Är det helt omöjligt att hitta en rostfri bil som inte är helt slutkörd i denna prisklassen? Någon som känner till Skånska Bil i Eslöv? Hört att det är en bror till UCARS och där sätter jag inte min fot. Dock har de en 530 som ser väldigt lovande ut..någon som känner till den? Länk Eller är det någon här som funderar på att sälja sin bil? :) | |
|
Hej, visst går det att hitta! Problemet är att dem säljs oftast fort som attan om dem är fina och inte rullat alltför långt så det gäller att va snabb. Missade själv flera i våras när jag letade bruksbil:-) Så det fick bli en Saab.. Det är nämligen många som tänker i dina banor och visst får man mycket bil för pengarna om man väljer tex en 530 01-02. 231 hästarsmaskinen är klart bästa sexan och värd att betala nån krona mer för. Dem är släkt på nåt vis herrarna i Eslöv men har man inte några personliga agg så är det ju ändå historiken/skicket som går före säljaren:-) |
|
|
Ja, miltalet är inte så viktigt för mig så länge de är en välskött bil. Jag får väl göra ett besök på Skånska bil och titta närmare på den där 530n. Såg att där ligger en kredit på bilen så frågan är om det är ett försäljningsuppdrag. |
|
|
Om en 528 kan vara av intresse så kan jag rekommendera en riktigt välskött pärla som ligger på powerbörsen just nu. 13712 mil är ju knappt inkört... kommer att ge många bekymmersfria mil framöver. FP |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.