|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag letar efter en garagedomkraft i hög kvalite som kan tänkas hålla många år framöver. De krav jag har är: -Låglyftande -Ska också klara höga bilar. När jag läst runt en del så hamnar jag på denna: Länk Är det någon här som har erfarenhet av denna och kan bekräfta att det är en bra domkraft. Vilka andra förslag finns det? Tack och glad påsk! | |
|
Har en liknande på jobbet som har funkat kanon ! Grymt skönt med snabblyftpedalen samt att den fungerar bra även på låga bilar . Köpte den på SGA i Bromma . |
|
| fritte: Pris? | |
| Minns inte , men det var inte biltemapris om man säger så :) | |
|
Med tanke på "inte biltemapris" kan man nog på goda grunder anta att kvaliten är bra! BILTEMAs kvalitet på domkrafterna är nämligen helt OK. Den första jag köpte där höll i ca 20 år och den andra jag har nu är ca 10 år gammal och visar inga tendenser att ge upp än så länge! Per L |
|
Ro 553 Alpina b7-86
Mini Cooper -19 Saab 9000 Talladega-90 Camaro -77 Saab 9000 Mellberg Ford Mondeo -14 |
En sådan domkraft kostar 5500:- inkl. moms. |
|
Kolla upp om de finns reservdelar att få tag på.. Jag renoverade våran gamla 2T Compac i år och reservdelar fanns att få tag på från bilverktyg.com med leveranstid på 1 arbetsdag!! |
|
|
Efter all research beställde jag denna: Länk Gick på 5500:- med frakt och är riktigt gedigen och stabil. Hoppas den håller många år nu :) |
|
|
Inget köp du kommer att ångra! AC gör bra grejor, min från 1991 lever än. Fjollorna kör bil med stjärnan i ringen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.