|
|
|
|---|---|
jeppe_L |
om jag sänker min bil nära cm...måste jag då lämna in bilen så dom ställer om hjuliställnigen????vad kostar det ungefär för en hjulinställning? 18 åring med BMW:) (jeppe_L@hotmail.com) |
|
Ja det är rekommenderat att du gör en hjulinställning efter säkningen. Jag betalade 400:- //Fidde |
|
jeppe_L |
okej,,,,,,,,hur mycket sänkte du din??? jag ska ända byta dämpare..så jag tänkte sänka den när man ända e igång.. 18 åring med BMW:) (jeppe_L@hotmail.com) |
|
Jag har sänkt min 328 med 50mm fram och 20mm bak och hade den inlämnad för hjulinställning i förra vecka hos Per Larsson i Huddinge. Han justerade inställningen både fram och bak och det gick på 950kr. Mvh Micke t |
|
jeppe_L |
om jag skiter i hjuliställningarna...vad händer då??? 18 åring med BMW:) (jeppe_L@hotmail.com) |
|
jeppe_L: Jag har sänkt min bil 40/20. Om du struntar i hjulinställningen så kommer du troligen att uppleva att bilen blir bra mycket mer spårkänslig. Killen som fixade min bil sa även att om jag inte hade gjort inställningen så hade jag förmodligen slitit ut mina nya däck på kanske 3 veckor ungefär sa han. Det blir bra mycket dyrare att skippa inställningen, det lovar jag. //Fidde |
|
jeppe_L |
okej...då får det bli en sånt inställning då 18 åring med BMW:) (jeppe_L@hotmail.com) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.