|
|
|
|---|---|
|
En E39 som gått 38.000 mil typ. Ska bli intressant att se hur den är i tekniskt skick. Någon här som har en som gått mer? | |
|
Många som har, men det står inte på mätaren ;) Jag sålde en av mina 523 E39 vid 35k mil, fortfarande stark som en fura ;) |
|
| min står på 25000 mil. Går utmärkt! starkt! | |
|
snajdaren: Det där är ju inte ens inkört! Kom igen när du passerat 100000mil! Länk 118000mil blev det för den E39an. Nästan 50000mil, Länk En annan med mer än din. Länk |
|
| Tyvärr var den helt slut i karossen och stora rosthål i golvet. Skroten nästa för den bilen :) | |
| Törs man fråga vad det var för bil?Någon länk till blocket kanske? :) | |
|
Varför inte satsa på en riktigt lågmilad E39 i stället? Min oxfordgröna 528 ligger ute till försäljning just nu på powerbörsen, garanterat utan rosthål.. Får se hur många som tvivlar på mätarställningen... det är synd många mätarskruvade bilar har förstört ryktet. Men det går ju alltid att kolla upp om man lägger ner lite möda. FP |
|
|
Det var en svart 520 98 kombi i Älvkarleby, annonsen är dock inte kvar. Vet inte hur hon lyckades få den igenom bes i feb men det skulle bli nedslag nu på rost i golv och matt lyktglas. Jag provkörde den inte ens så ev övriga nedslag vet jag inte. Jag ska ha den på vintern så vill inte lägga några stora summor på lågmilade. |
|
|
Och nu har någon bilnasare tagit sig an den Länk Skräp som sagt |
|
| Grym annons :) | |
|
Ser ju helt ok ut för det priset går den bara ordentligt så är det ju ett fynd för 8000kr minus ev sista priset prut jag hade hellre köpt den än en likadan på 25 000mil för 25000kr om jag behövde tex en vinterbil jag har haft många långmilade billiga bilar och dom går inte sönder mer än en lågmilad bil och svetsa ett rosthål i golvet kostar typ 0kr |
|
| krister02: Ah men nu är det så att jag har sett den på plats, den är helt slut. Snällt att du ställer upp att laga andras rost gratis, inte många som gör det som vill ha mat på bordet. Vilken verkstad jobbar du på? | |
|
Snajdaren helt rätt jag har inte sett den. ledsen för att jag inte hade samma åsikt som dej, ber om ursäkt. hade jag inte haft en verkstad och kunskap, hade jag aldrig Tittat/köpt någon billig bil överhuvudtaget, men vi är alla olika=) |
|
| Läste av min 530d 99a som har 30k på mätaren,enligt EWS ska den ha rullat 98K mil.Slå den grabbar! | |
|
Bimmerbåjj: Är en vanlig bugg på årsmodel 99 tydligen, efter att googlat på det. Min 99a har det med. :) |
|
| Misstänkte väl det. Alldeles för fin för att rullat så långt | |
|
Min 523IA -00 har rullat 40000mil och känns fortfarande bra. Inte mycket rost men visst kommer det. Pelle |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.