|
|
|
|---|---|
| Länk | |
| DET HÄR GÖR ATT VÅRA PREMIER GÅR UPP bra att dom tog aset | |
| Höjden av klantighet får man ju leta efter... | |
|
För 10-15år sedan var det ett stolpskott som satte eld på sin högt belånade Fiat Marea i ett större garage för han inte hade råd med avbetalningen. Ett femtiotal bilar förstördes. En ännu äldre historia var grävmaskinisten som grävde ner sin Porsche 928 motorras. Men bilen hittades på hans tomt... Bra att E39ägaren åkte fast! Hoppas på hårt straff. Mvh Stephan |
|
| Apropå nergrävd 928 : Länk =) | |
|
Undra om han heter Sven eller Olle i förnamn=), troligen inte. De har ju varit många teorier och starka misstankar från polisen att många av bilbränderna i Husby var anlagda av sina egna ägare som en följd av att få ut ett högre värde på försäkringen. Sedan fanns det dom som fick sin bil uppeldad som inte hade försäkring som det var mer synd om. |
|
|
Jag är 98% säker på att han heter Leif...men i min värld hade det varit lika illa om hans namn varit Olle eller Gunnar. /J.I |
|
|
+1 Jacky! Beolab: Då undrar jag vad han hette som grävde ner sin Porshe. Eller alla andra slipsnissar som trycker undan siffror eller kanske SIFFROR vid bokföringar eller deklarationer. Gör något skoj ist än att slänga dynga!! |
|
|
Jag gjorde en Ducatiägare besviken för c:a 15 år sedan när jag släckte en brand på hans motorcykel med brandsläckare som jag har mina MHRF-försäkrade bilar. MC-ägaren betedde sig lite konstigt och jag förstod efteråt att jag förstört hans bedrägeri. |
|
| Klart som FAN han inte hette Olle......oj va ja ett nättroll nu......... | |
|
Akta dig burt, snart kommer Aschberg och plingar på din dörr =) |
|
|
Porscheägaren som bodde i Värmland hette inte Stefan. Nu har han flytt landet och vägrar betala tillbaka försäkringsersättningen. Han var kriminell då enligt honom själv. Sidan åtta i länken Länk Innan man vet fakta är det klädsamt att inte komma med egna idéer om vem eller vilka som gjort ett brott. Det kan inte vara så svårt att hitta vilken det är? Det är en manuell Skiffergrön 02 eller 03as E39 Sedan, troligtvis sv-såld 525i. Ingen som bor i Trelleborg som minns den eller kan åka förbi polisen? Mvh Stephan |
|
|
Bara påståendet att en E39a "började brinna mitt under färden" faller ju helt på sin egen orimlighet, det händer ju bara nya bilar, så bedrägeriet var ändå dömt att misslyckas. :) Vilken idiot. |
|
| Heter inte heller Olle eller Sven, men skulle ändå aldrig få för mig och göra något sånt här ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.