|
|
|
|---|---|
|
Hej, min kupéfläkt viner ganska högt efter ca 5 minuters körning efter kallstart, ungefär då varmluft kommer ur spjällen, stänger man spjällen minska oljudet. Efter ytterligare 10 min försvinner ljudet. Jag såg att problemet var uppe i en tråd för ett antal år sedan men saknar information om det gått ut något meddelande till verkstäderna om att åtgärda detta. Jag har sett att vissa hänvisade till ett PUMA meddelande om detta men när jag pratade med verkmästaren på BMW såg han ut som en fågelholk, troligen bara hans pokerface men det skulle sitta fint med lite mer på fötterna om det finns någon form av arbetsnummer eller annan hänvisning till detta fel att lägga fram när jag ska lämna in bilen nästa vecka. Jag har bara premium selectiongaranti kvar men det borde räcka tycker jag, det som oroar mig är om de skickar ut en halvdöv mekaniker som inte hör vinandet eller tycker det är normalt på en bil i den prisklassen... Alternativt att bilen bestämmer sig för att vara tyst den dagen:-( Som vanligt tacksam för all hjälp jag kan få i detta. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.