|
|
|
|---|---|
|
Har en 320da från 2010 och körde på en fågel, som givetvis var tvungen att landa mitt i det finmaskiga plastnätet som sitter i mitten av den nedre delen av fronten. Nu är nätet i spillror. Kan man byta detta på ett någorlunda enkelt sätt, utan att dementera hela fronten? Går det att köpa som reservdel, har sökt här i forumet och på nätet utan att finna det jag söker. Någon som vet? | |
|
Morsan fick nytt utav Bmw till sin. Nu ordnade bilfirman detta åt henne, men Bmw bör ha till din. Kanske även finns på ebay. Vill du fixa eget nät, så har biltema svart eller silvrigt nät. |
|
![]() 1.338 Mercedes GLK350 -09
Mini Clubman D -10 VW Golf GTI 16v -87 Jeep Cherokee -95 [SÅLD] 330iA Touring -02 [SÅLD] 316ti Compact -04 [SÅLD] |
Är det det här gallret på den bilden? --> Länk Torde vara part no. 51117054459 Inte så fasligt, finns ju på eBay t.ex. --> Länk Fast jag hade kollat med BMW själva först, det kanske inte är så jättedyrt som originaldel. /Anders |
| Precis, det där gallret är det. Någon som har koll på om det finns som original reservdel här hemma? Pris? | |
Mini Clubman D -10 VW Golf GTI 16v -87 Jeep Cherokee -95 [SÅLD] 330iA Touring -02 [SÅLD] 316ti Compact -04 [SÅLD] |
Amen BMW tar ju hem åt dig över en eller två dar om de inte har hemma. ring din lokala och fråga! |
| Får ringa lokala BMW-nasaren och kolla. Svårt att montera själv? Sitter sen bara med plastclips eller? | |
Kan inte se i RealOEM.com exakt hur det är fastsatt. Men rimligen är det med klassiska BMW-"sprintar" (plastpiggar) |
| På min mors var det bara att trycka det på plats. Sitter med clips. Tog ett par sekunder bara. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.