|
|
|
|---|---|
|
Vit, facelift, 535i och lågmil, de växer inte på träd direkt: Länk! Länk ¤¤¤ BMW CS nr. 06949 ¤¤¤ | |
|
Intressant! Hur många faceliftade 535i gjordes det då? Borde det inte sitta en faceliftad ratt på den, precis som på utrustningsbladet? |
|
|
Bilfirmor på Ringvägen och därikring här i Fjollträsk, kolla upp mätare och bakgrund extranoga varning är allt jag kan säga. Mvh Asken |
|
|
Nja nu ska vi inte ta i. Förvisso en mindre firma, men har legat där i decennier tror jag. Mrf-anslutna och har seriöst bemötande. Iaf mot mig. Jag har faktiskt köpt bil där en gång, och det var inga konstigheter. Och on topic: Brukar inte gilla vita bilar, men den där var riktigt clean. Typ plastikkirurg i Miami stilen :) |
|
|
Ser ut att vara i fint skick. Hoppas någon på forumet köper den. ------- //Lövet |
|
| usa import | |
|
Braman: hur vet du det? Står ju att den är byggd för den Europeiska marknaden plus Tyska som "modersmål". Snygg bil för övrigt. /Martin |
|
|
1. Ovanlig bil som ser ut att vara i fint skick. Kul. 2. Bilfirman ligger på Lignagatan och MRF-ansluten. Det finns inte en enda bilfirma på Ringvägen i Sthlm. 3. Ej USA-import. Tysksåld bil. Det fanns båda vit och orange blinkers på dessa. |
|
|
En ovanlig vit 535 med låga mil? Jag förstår inte uppståndelsen :P |
|
| 535i E39 såldes aldrig i Nordamerika, precis som 540i E60. Alpinweiss III är en mycket ovanlig färg i Europamodell under åren 1994-2006 för 5serie. Är miltalet korrekt så är den ett fynd. Vita blinkers var tillval i Europa. Nya ratten kom på årsmodell 2002. Hur många som byggts får man ett hum om man följer chassinummerserien. Mvh Stephan | |
|
Firman som aktuell bil är till salu hos är ett skämt... Ägaren är en riktig stolpskott och kan nada om bilar och dryg som bara den.... BMW M-POWER |
|
| Är det inte den handlaren som lyxfällan brukar springa hos och få drömpriser på gamla vrak? | |
|
Den är min nu och i ett riktigt fint skick invändigt som utvändigt, nybilskänsla. Gällande bilfirman så verkar dom sjysta och bra att göra affär med. riktigt roligt att det finns bilar i så här fint skick och lite mil på mätaren. samma ägare sen 2003 framtill nu. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.