|
|
|
|---|---|
|
Hej därute! Någon som känner till denna bilen. Bra eller mindre bra ? | |
|
Oups, här kommer länken också Länk |
|
|
Hej och välkommen till forumet! 20 ägare. Nuvarande ägare en bildemonteringsfirma i Värmland. Framförallt inredningen ser duktigt sliten ut och inga sommardäck på fälgarna. Billigast på Blocket garanterat. Ej original avgassystem på den Gissar att om du är spekulant så köper du dig 100kkr i oförutsedda kostnader de närmsta 3 åren i oväntat underhåll. Mina 5 öre... Mvh Asken |
|
| Asken+1 | |
Lasse Karlsson |
Bilder kan ju luras! Men den ser ju lätt "sunkig" ut i mina ögon. 185000 ett bra pris om bilen är i gott skick! Men här skulle jag gissa att man får vad man betalar för, en bil i mindre bra skick! historiken och servicesättet imponerar ju inte heller! så jag skulle leta vidare! HA DET! modolasse |
| 8900 mil på 9 år... | |
| Ägaren innan var ju ett försäkringsbolag, Så den har ju varit inlöst-Antingen stöld eller kraftig krock. | |
|
Mm, jag håller med 8900 mil på 9 år... troligt. |
|
|
Förlåt men vad är det konstiga med 8900 mil på 9 år? Jag har kört 596 mil på över två år :) |
|
|
Herr Murpz Du verkar ha koll på tidigare ägare. Prima! Har du listan? Mvh |
|
|
Nog bland dom fulaste utblåsen jag någonsin skådat på en M5a, ser verkligen hemmabyggt ut... Annars fattar jag inte varför ni hakar upp er på milen, kan mycket väl ha gått lite, inget jätteovanligt direkt :) Bara för att priset är lågt behöver den inte få omdömet "skrotbil", kan mycket väl gömma sig en fin bil bakom en halvtaskig annons samt lågt pris, gäller att vara mer vaksam, speciellt när det är en demonteringsfirma som säljer, kolla upp mätarställning/historik hos bmw samt att den är servad som den ska etc etc Dock lurigt om den är "hemmaservad" de senaste milen, hade man köpt den så hade bilen fått sig en riktig genomgång & storservice |
|
|
Då dessa lite speciella utblås borde vara ganska unika så är jag ganska säker på att denna bil har diskuterats tidigare, gissningsvis för en 3-3,5 år sedan då jag under en period följde M5-marknaden. Om jag minns rätt så var den inte heller då den fräschaste på marknaden men det kan som sagt röra sig om en helt annan bil. Men med 20 ägare så lär den ju ha varit på annons en eller ett par gånger tidigare... ___ //Ulf |
|
|
Phoenix M3: Håller med gällande att man hakar upp sig på miltalet...(Kör själv max 500mil/år) Att bilen inte verkar vara någon altartavla är något helt annat. BMW M-POWER |
|
|
Bilen importerades 1 år gammal med 1900 mil på mätaren. Det finns besiktningar i Sverige att följa ända sedan dess. ------- //Lövet |
|
|
Alltid lite intressant att kolla på inredningen och sätena i synnerhet. Som skrivet verkar de inte vara ovanligt med under 1000 mil/år även om jag själv tycker de låter lite konstigt. De som är konstigt är att inredningen på denna (av vad bilderna avslöjar) är riktigt sunkig. Detta jämför jag då med min egen bil som gått 13.000 mil och inredningen är som ny??? Jag har svårt att få ihop hur man kan sunka ner inredningen på dessa "knappa" mil på de sättet ens om man försöker?? Ps. Men kanske har jag en superspecial-inredning och denna är budgetutförandet ;) |
|
Verdi |
Fattar inte hur ni kan vara så säkra på att inredningen är kass genom att se på de där dåliga bilderna? Olyckliga ljusförhållanden, ostädad bil och dålig kvalitet på bilderna är ingen vinnande kombination. Men jag skulle inte döma ut den för det. |
| Jag har personligen svårt att dra några slutsatser angående bilens sunkighet med hjälp av dessa dåliga och lågupplösta blocketbilder. Dessutom tagna i ett ljus som inte hjälper upp kvaliteten på bilderna. | |
| Den har ju som sagt var varit inlöst av försäkringsbolag, Kan ju ha varit slaktad på allt av värde och sedan ihopplockad med delar från andra bilar som kanske gått det dubbla. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.