|
|
|
|---|---|
| Det verkar som att Alpinaklubbens hemsida har slocknat, är det någon som vet om det beror på nedlagd verksamhet eller är det kanske bara obetalda räkningar i webbhotellet? | |
|
Hej! Jag kan som väl är berätta att Alpinaklubben lever! Tyvärr har vi haft problem med att en person gått in och "hackat" sidan upprepade gånger och lagt in skräpbilder, ändrat i texten m.m. "Jätteroligt" att ställa till det för en bilklubb med knappt 200 medlemmar... suck! Särskilt jobbigt nu när säsongen strax börjar och vi vill få ut information till medlemmarna och andra. Vi håller därför på att skapa en ny, säkrare hemsida, dock är det oklart när den kommer att vara klar. mvh Fredrik E Alpina CS #033 |
|
| Det låter bra att klubben lever! Hoppas ni får till en ny hemsida snart också. | |
|
635 CSI: Vem ska jag maila till om jag har några frågor(gällande Alpina)? Skickade ett mail för 3mån sedan fortfarande inget svar? |
|
|
Starre. Vem mailade du till ? Alpina Club Schweden Länk |
|
|
Som Fredrik skriver så blev vår hemsida Hackad vid ett flertal tillfällen av samma person och vi beslutade att stänga ner sidan helt och göra en helt ny sida. Vi hoppas komma ut med den nya sidan inom någon vecka. Alpina Club Schweden Länk |
|
|
A.G: Vem ska jag maila till för att få svar? |
|
|
Starre. Det beror på vad det gäller men om du mailar mig din fråga så kan jag hänvisa dig till person som lämpligast kan svara dig. Alpina Club Schweden Länk |
|
|
A.G: vilken mail-adress har du? |
|
|
ando@alpinacs.se Alpina Club Schweden Länk |
|
|
Hur har det gått med klubbsidan? Är lite lässugen, då jag börjat snegla på en alpina :) |
|
|
Hej pablo! Senaste nytt är att den sidan som låg ute är hackad igen så vi stängde ner den helt. Den lallaren som hackar oss verkar på något sätt ha ett intresse av att just hacka bara för att han kan och hänger så klart på Flashback och raljerar om detta,får intrycket av att han vill ge en bild av att vara riktigt vass men saken är den att vår gamla klubbsida har alltid varit "öppen" med tanke på att den handlar om bilar,reservdelar och ett forum där man kan söka hjälp angående dessa bilar.Det är blir ju liksom inte ens intressant att hitta lallaren. Ny sida är under konstruktion men då tyvärr har vi fått ge efter att nätet är fritt så säkerheten blir klart uppgraderad och sen får vi se. Några rader ovanför denna så hittar du Andos mailadress,fråga på där så skickar han vidare till oss andra beroende på vilka frågor/modell du har intresse av. Mvh Dic Medl:nr42 Alpina Club Schweden |
|
|
Fy, vad tråkigt. Antar att alla gamla trådar försvunnit då? Mycket information som kan ta tid att samla in igen. Man kan undra vad hackaren ifråga får ut av det.. Ok hoppas iaf att sidan kommer upp snart iaf. mvh //Patrik |
|
|
Länk Snabba korrekta svar! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.