|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet något om denna, då inte ens säljaren själv vet något om den? Är det en upplaga på 67 st som han skrev först, men tog bort efter att jag påpekade detta? Nyservad för 165000:- är ingen dålig summa. Länk | |
| Läcker... | |
| Känns spontant lite skumt. Av bilderna att döma är det inte M Perfomance-avgassystem på den, ser heller inte ut att vara original M Performance-kåpor på sidospeglarna. Och för mig är det en 2007 (reg 2007-07) och inte en 2008 som det står i annonsen. | |
| Varför byter man bakaxel på en bil som inte ens har gått 6k mil? | |
|
Säljaren kanske vill få det till att det är en CRT? Där snackar vi bil :) Länk |
|
| Varför byter man alla bussningar i hela bilen när den bara gått 5900 mil? Aldrig bankörd? Om delar för 165000 kr är bytt så har den nog gått hårt:) | |
|
Skulle vilja se kvitto på exakt vad som gjorts för dom 165 000. Och som sagt, varför? Nog för att M-bilar är dyra att underhålla, men knappt ens alla bilens servicetillfällen + slitdelar under 7 år borde väl komma upp i den summan? |
|
| Kanske ingår performance-stolarna och allt det kosmetiska i "service"-kostnaden? | |
Ja 153 Mercedes C63 AMG kombi 2011
BMW M3 E46 "CSL" ESS 2002 BMW 320d x-drive M-Sport E91 2010 |
Spanienimport, dålig utrustning och alldeles för mycket saker utbytta. Känns som en noggrann undersökning bör göras innan köp. |
| Jaså dom menade spanskimport när dom skrev svensksåld. Ja det är ju lätt att slinta på tangenterna :) | |
| Pratade med säljaren, riktigt oseriös. Nycklar fanns inte till bilen. Han sa till mig att bilen var svensksåld och att han bytt alla delar på bilen för att han ville att den skulle vara som en 2013 årsmodell. Riktig skojare i telefon! | |
|
Ok jag ska förklara vad detta är för bedragare som säljer bilen. Han kallas för SE/SC Elias och är en av malmös största bilbackare, bensintjuv etc. Sist jag hörde om en försäljning han gjort var på en 5serie som gått 40.000mil och ner backad till 13 med falsk servicebok etc. Denna bilen vet jag inget om mer än att jag sett den på gatorna här i malmö o den ser sjuk ut! Ska du köpa bilen var nogrann och kolla upp vart enda kvitto och kolla servicear hos vart enda bilverkstad den har varit hos! |
|
| Han är enormt duktig på att ordna fram falska papper på många saker så titta ej endast på papper utan ring runt!!! | |
|
ACHTUNG! Bilen är ett big no-no..... En bekant var nyfiken på den och gjorde en seriös undersökning. Kompisen tog sjumilakliv därifrån... AMZ883 AMZ 883. Mvh Asken |
|
|
Här har ni ett par fler olika inlägg ang den här såkallade försäljaren Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.