|
|
|
|---|---|
|
Hej Autopower! Jag har nu levt med följande problem i allt för lång tid och känner att de börjar bli dags att ta tag i de hela. Först och främst får jag inte in några radiokanaler alls. Navigatorn är till visso eftermonterade men gjort utav Tera teknik i Stockholm som senast igår dubbelkollade att de inte var navigatorn som var trasig. Utöver de fungerar inte häller fjärrlåset. Jag har läst andra trådar om detta problem där de rekommenderar mig att byta ut de uppladdningsbara batteriet som finns i nyckeln(de kan tydligen ta slut), vilket jag gjort men utan några positiva resultat. Sist men inte minst kan jag inte öppna glasrutan på bakluckan. Jag har köpt ett helt nytt chipp direkt från bmw då jag trodde de kunde vara problemet men rutan går fortfarande inte att öppna. Alla dessa problem får mig till att tro att kabelbrott möjligen kan vara boven. Låter detta rimligt? | |
|
Genomföringen mellan kaross och baklucka. Där tror jag att dina kablar kan vara skadade. Får man inte in kanaler kan det vara fmförstärkaren. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.