|
|
|
|---|---|
|
Hej är det någon som kan hjälpa mig och berätta hur man installerar halvljus-automatik? Jag har köpt en sån där sats, men jag har noll koll med tummen mitt i handen... :) | |
| Va innebär halvljus-automatik nu igen?? har glömt bort de totalt...hehe! | |
|
Fick du inte med några instruktioner? Var köpte du satsen? |
|
|
LazerEye: att du inte behöver stänga av ljuset manuellt utan bilen gör det automatiskt.. Finns på icq: 60288954 |
|
| Just det! så är de ja,hade glömt bort det...men varför ska de va nödvändigt att lägga ut pengar på??? | |
|
Hursomhelst... Jo, jag fick ju ett kopplingschema till reläet (för det är väl ett relä.. :-) ), men var f*sen ska jag sätta det och var ska jag göra med kablarna... :) |
|
318 iS M3 |
Spaggen: Inte för att vara elak men som LazerEye säger är det nödvändigt att lägga ner pengar på sånt. Du behöver bara vrida på skiten så har ljus. Ifall du glömmer att stänga av den så kommer den skrika efter dig så de problemet har fixat oxå. Jag vet att man vill små meka hela tiden men lägga ner tid och pengar på att pyssla med nåt annat. // 318 |
|
Det finns en annan sida av saken åxå. Jag åker färja till och från jobbet. På färjan vill jag kunna använda stereon. Detta innebär att jag kan inte slå av tändningen helt. Detta i sin tur innebär att parkeringsljuset lyser. Detta är jävligt irriterande. Varannan medtrafikant på färjan kommer och talar om för mig att jag har ljuset på. Släcker jag då så kan ni ge er f-n på att jag glömmer att sätta på ljuset igen när jag sedan kör av färjan. Idiotkonstruktion. |
|
|
Självklart kan man ju stänga av och slå på halvljuset själv, men 150:- tycker inte jag är farligt för den bekvämligheten.. Till Mr Shhh.. Du behöver ju iofs. inte koppla stereon över tändningen utan du kan ju koppla den direkt till batteriet så slipper du ha tändningen på... Men till saken. Är det nån som _kan_ hjälpa mig eller inte :-) |
|
|
Jag vill också veta! jag kör oftast utan ljus och står parkerad med! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.