|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag åker i en BMW e91 -10 färgkod A81 Tazmangrön metallic Folierade för ett år sedan listerna i bilen med superbra resultat. I vanliga fall tycker jag folierade bilar är lite väl stor styling, men en svart folie på taket tror jag skulle vara ganska diskret/stilrent mot bilens gröna lack. Problemet är att jag inte kan bestämma mig för om folien ska vara metallic eller inte, vet knappt skillnaden men det är väl någon form av flake i metallic? De jag kollar på är 3m 1080 G12 (Gloss black) eller 3m 1080g212 (Gloss black metallic) Snälla, hjälp mig välja nu :) MVH /M | |
| Hyfsat stort jobb att ta ner railsen på e91. Vill själv foliera taket svart men drar mig för att montera av railsen efter att ha kikat på instruktionerna. Hade du tänkt göra arbetet på egen hand? | |
|
Hej, jag har tänkt göra arbetet själv, har inte hittat någon riktigt bra beskrivning hur man lossar railsen ännu, men bör väll inte vara helt omöjligt, och kanske går det att få till folien med railsen kvar om det går att ta bort listerna som sitter mellan fästena till dessa. Har tänkt montera själv om det blir något :) |
|
|
Kika på denna länk, nu är din bil en lci men antar att det inte är någon större skillnad. Länk |
|
| Såg lite bökigt ut :) Men jag gör ett försök med Metallic vinyl, kliar i pysselfingrarna =) | |
| Metallic blev bra, om någon undrar | |
|
Bilder!!! ------- //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.