|
|
|
|---|---|
|
Hej. Mitt färddatorn där man har entertainment, climat control o.s.v. i mitten på min BMW 520d touring -08 d.v.s. En e61 har slocknat. Den fungerade imorse men nu i e.m. när jag skulle åka från jobbet så startade den inte. Den blinkade till när jag stängde av bilen men sen har den inte funkat. Jag har även försökt byta radiokanal med knappvalen 1,2,3 o.s.v. på stereon men det funkade inte heller. Kollat alla säkringar som jag TROR har med detta att göra. Någon som varit med om samma sak eller kan hjälpa mig? Hälsn. Christoffer | |
|
Igårkväll när jag körde så såg jag att den är ju "tänd" alltså man ser att den lyser svart sen flimmrade det till ganska många gånger i den ett vitt streck typ som kom i mitten o slocknade direkt. Fick upp ett felmeddelande med herrom dagen att det var något fel men kommer inte ihåg vad det stod. |
|
|
Hej, du menar alltså skärmen ovanför luftutblåsen som är svart? det låter som det kan vara läge för att koppla upp bilen mot en felsökningsdator för att kontrollera vad som är galet. Antingen Holmgrens Bil i Jönköping alternativt Rinaldos Bilservice men jag vet inte vilken diagnosutrustning Rinaldo har tillgång till. Mina fem öre... Mvh Asken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.