|
|
|
|---|---|
| Behöver råd ang sommardäck. Jag har dimensionen 255/50 ZR19 107W fram och 255/45 ZR19 111W bak på min X5. Den lokala BMW-verkstaden vill ha 16.400 för däck inkl montering. Däcken måste beställas. Är det ett rimligt pris? Hittar ju billigare däck via prisjakt | |
|
Olika profil fram och bak? Kolla rimliga priser här, Länk Under 10 kSEK bör du kunna nå. |
|
|
Nej det är inte rimligt. BMW är inget prisvärt ställe att köpa däck på. Ta reda på vad du behöver för däck och beställ via däckonline, bythjul, camskills eller dylikt. ------- //Lövet |
|
|
Hej. Kolla med Vanessasdäck jag var där igår och köpte nya fälgar med däck till X3:an för 8000kr 20 tum 255/35 20 Det var omlagt och klart på bilen. Fick lite rabatt efter som polarn jobbar brevid. Men han har väldigt bra priser och bra service. Häls Niclas |
|
| 16400 inte klokt kolla jag har låtsas handlat åt dig!!Länk dessutom alltid fri frakt | |
| kvalitets däck dessutom | |
|
to: Vad säger du om Uniroyal RainSport 3 Länk Uniroyal RainSport 3 SUV 255/50 R 19 107Y XL - 1272:- st inkl frakt Länk Uniroyal RainSport 3 255/45 R 19 104Y XL - 1862:- st inkl frakt Länk |
|
|
Förstår inte varför man inte skall ha kvalitetsdäck till en kvalitetsbil. Däcken borde vara det sista man snålar in på. Därmed inte sagt att man skall acceptera att betala onödigt mycket från en leverantör med ohemuligt påslag. Satsa du på ett kvalitetsdäck frän en billig leverantör istället. Kommer själv att behöva lägga ca 14' exkl montering på nya sommardäck till min X6:a (275/40/20 resp 315/35/20), tänker skaffa Dunlop SportMaxx gt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.