|
|
|
|---|---|
|
Har nu gjort mig en egen användare här på forumet efter att ha varit här inne och smygläst bra tips under 15 års tid :) Jag vill helst inte använda ciggaretändaruttaget under instrumentpanelen då jag ska ladda telefonen för jag gillar inte sladdar som ligger löst. Det verkar ju dock inte finnas nåt USB eller 12-volt uttag i facket under armstödet, bara en AUX-ingång och nån slags telefonkontakt under en plastplatta. Är det ström i detta telefonuttag under armstödet så att det går sätta nån slags adapter i det så att man kan ladda en iPhone där ? | |
| Jag har både och i mitt armstöd, men i vilket fall som helst så laddas din lur via USB-uttaget. | |
|
Har du blåtand till telefonen brukar det bara vara att sätta i en telefonhållare till just din typ av lur. Där är det kopplat till yttre antenn och laddning. F10/11 har bättre än E60/61 vad gäller telefon. Har du kollat om du inte har ett usb med "dörr" i armstödet vid aux?? Mvh Jonas B |
|
|
Jag har inget USB-uttag i mittarmstödet, bara AUX. Jag har ju bluetooth med combox, så jag kan ju köra spotify på telefonen via bluetooth till bilen, var dock ett bra ställe att ha telefonen liggandes på laddning på som jag vill ha |
|
| Ah, sorry, jag som är tjockskallad. | |
| Jag kollade lite på ebay nu och hittade adaptervaggor som man kan sätta i telefonuttaget i armstödet som passar till iphone så det löser sig nog | |
|
Jag gjorde som du nu säger att jag köpte hela enheten på ebay. Funkar klockrent. Mvh Jonas B. |
|
|
Jag har haft samma tankar men är ute efter en adapter som passar i uttaget i mittkonsolen och ger mig en USB kontakt i vilken jag kan ladda min 4g-puck. Någon som har tips på detta? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.