|
|
|
|---|---|
|
Hejsan, Efter ett år kørandes i en skolåda (clio)kænner jag att det återigen ær dags att skaffa sig en riktig bil. Har tidigare ægt två BMW, en e46 323i -99 och en e91 320i -09 LCI. Denna gång går jag i tankarna om att skaffa en e90/91 325, i hopp om att undvika det kænda kamkedjeproblemet som verkar ha drabbat många 320-motorer samtidigt som man får ytterligare två cylindrar att leka med :). Då 325 LCI fortfarande står øver min tilltænka budget (130-140 k) så ær det 2006-2008 års modell, 8-10 000 mil som ær intressant. Skulle vældigt gærna vilja ha 320 LCI då den jag hade førra sommaren var en drøm att køra. Det jag ær rædd før ær att jag ska ha oturen å drabbas av det utbredda kamkedjeproblem som den motorn ær kænd før. Jag brukar næmligen ha otur med bilarna jag køper. På vægen hem med 320:n från bilhandlaren så gick NOX-sensorn sønder, men det løste sig via bilgarantin jag fick med den gången, førutom det var den problemfri under halvåret jag ægde den. Skulle gærna vilja høra från erfarna 325-ægare vad man ska tænka och kolla på vid køp. Coupe-modellen ær æven intressant. MVH Daniel | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.