|
|
|
|---|---|
|
Hej, Länge sen jag hängde på forumet men nu behöver jag lite input. Är ute efter en Cab och har sett denna på blocket. Länk Någon med synpunkter på bilmodellen som hunnit bli 10 år. Att se upp med eller kontrollera extra noga vid köp? Typiska fel för bilmodellen eller motorn? Några synpunkter på priset? Tack på förhand! | |
|
Hej och välkommen tillbaka!:) Det är en vansinnigt vacker modell och det enda jag känner till om modellen är att ett kylrör i motorn bör vara bytt annars har du en kostnad på minst 30kkr på verkstad för att få det bytt. Går som ett skott och är en härlig glidare med schysst motorljud är mina egna känslor. Bilen ifråga är avställd sen 2013-03-21 och har körförbud från 1:a feb 2014. Såhär skrevs lite tidigare på AP: Länk UZL279 UZL 279 Hoppas det hjälper dig i sökandet efter den optimala cabrioleten!:) Mvh Asken |
|
|
Otroligt fina bilar. Backsätet är väl dock i princip en ren nödsits vad jag förstår, omöjligt att sitta fyra vuxna i den när jag försökte. Wilhelm Svenselius |
|
|
Hej, har bara positiva omdömen kring denna bil. Jag är själv inte så förtjust i den nya 6-serien (annat än i M6 utförande, den kommer jag byta till längre fram) varvid jag bestämde mig för att införskaffa en 645 cab. För att vara en 10 år gammal bil är den i mina ögon löjligt snygg (har m6-optik och facelift men tycker att "vanligt" 645 utförande likt den du länkade till ser ofantligt bra ut sett till pris kontra årsmodell. Den drar verkligen blickarna till sig och absolut ingen tror mig när jag säger att bilen är 10 år gammal, då är designen lyckad ur det perspektivet. När det gäller köregenskaper är jag oerhört nöjd, underbar V8 som du utan problem kan köra under litern, samt att den känns tight i körningen i övrigt. Baksätet funkar för kortare resor eller om du har barn upp till 15 år typ. Jag kan inte annat än att varmt rekommendera denna bil. |
|
|
Såg ju väldigt fin ut på bilderna. Det enda jag saknar är sportstolarna. (är det så de heter de där där man kan justera/skjuta ut stödet för låren). Jag tycker 6serie cab är en grymt cool bil. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.