|
|
|
|---|---|
Apo |
Jag fick ett fel meddelande på min färddator idag när jag kom till jobbet som jag hann knapp läsa och det stog på tyska..."bremslicht ... " men nu när jag trycker på "check" så står det bara "check controll ok" ... finns det något sätt att bläddra tillbaka till fel meddelanden som har visats upp? annars så lyckades jag iaf ställa om språket till engelska tack vara "gör det själv" tips.. så man kanske kan få en humm nästa gång man får nått medellande.. |
|
Tips...be nån kolla om ditt bromsljus funkar! Funkar det som det ska så är det inget att bry sig om. Inte för att jag kan tyska..men "bremslicht" låter som bromljus i mina öron iaf. |
|
|
Har samma på min,där är det lite bränt på kontaktytan på lamphållaren så det kommer och går som det vill. Tror dock jag fixade det för en vecka sen genom att bryta ut kontaktblecket i lampinsatsen(har iallafall inte kommit upp än)så det blev bättre kontakt. Bremslicht är mycket riktigt bromsljus,stod även elektrik(prioritet 1 om jag inte fattat fel) på min ett par ggr.ska väl betyda elfel,ej trasig lampa(tror även det kan stå lichts,bägge ljusen även det prioritet 1) Henrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.