|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har blivit sugen att köpa en BMW 545ia-04 15000 mil svensksåld. Har den några typ fel som just 545ia har som man ska kolla på . peora | |
|
Hej, Ja, det går ett kylvattenrör mellan halvorna ( coolant transfer pipe ), som kan börja läcka. Skulle inte köpa en 545 utan att detta fel är fixat. Länk Kostar 30000kr+ att fixa om du ska lämna in bilen, om det ens räcker. |
|
|
Hej! Tack för tippset ska försöka kolla upp det peora |
|
|
Hej! Någon som skulle kunna hjälpa mig plocka fram en utrustningslista på denna? WBANB31080BO77121 peora |
|
| Fick inte fram något på den, är du säker på att det är rätt chassinummer? | |
| Länk | |
|
Finns väl några elfel som kommer med milen och åren. Finns billigare sätt att lösa kylvattenröret. bimmerfix.com Om det inte har varit fixat på 15 000mil så är det stor risk att det börja läcka |
|
| Ser ut att va denna? Länk | |
| Förarsättet säger att 15000 mil är fel ;p | |
|
Tack alla för att ni hjälper mig. När det gäller miltalet så har jag kollat på carfax-rapporten och följt miltalen genom besiktiningarna som står där och det ser då okej ut på det, om man nu kan tänka så. Men jag ska ringa BMW-verkstad och kolla om dom kan säga något om det, för den ska vara fullservad på BMW. peora |
|
|
Hej! Jag undrar om det är någon som känner till eller har gjort affär med avido ab i luleå? peora |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.