|
|
|
|---|---|
|
hämtade hem en 520d touring från hufudstaden idag , en sen 2009a lite frågor : i ratten satt "riktiga" kontroller för telefon , i mittkonsollen likaså , där sitter även kontroller till navigatorn , dock tror jag inte de funktionerna är installerade i bilen , går det med lite "mjukvaruövning" att få liv i de funktionerna ?? Hundbur : någon som har tips på vettig hundbur för en labrador ? hunden är ganska "nätt " alltså ingen fetlabbe ;) mvh Wingren | |
|
Hej! Vad kul! jag köpte en likadan i måndags privat årsmodell-10 (E61) och är väldigt nöjd än så länge. Vad det gäller frågorna är jag dock ingen expert men förre ägaren eftermonterade Blåtand integrerat i bilen och då används knappen telefonluren endast. Nav-knappen är för någon sorts Joúrney tripp mätare där man kan se vad bilen har dragit i bränsle och tider och man kan ställa in ankomsttider mm /JS |
|
|
Hej Grattis till köpet! Vi kör dubbellabbe i vår e61a så din kommer att få gott om plats. Hittade buren på Blocket, var en som höll på med de vid sidan om. Affären gjordes upp på McDonalds parkeringen i Falköping. Är opimalt ihoppbyggd så den följer lutningar på ryggstöd mm. En grind. |
|
|
Robust hundburar är bra. /G |
|
|
Grattis till köpet! Jag har en bur från Länk till vår schäfer. Alla burar byggs på beställning och måttanpassas därför efter bilmodell och speciella önskemål. Rejält stål, och ingen tunn plåt vilket är bra om det smäller på riktigt. Finns även utrymningslucka mot baksätet ifall du blir påkörd bakifrån och inte kan öppna luckan. //Stefan |
|
|
Länk Vet att blåtand inte behöver kodas. Bara montera in. Kollar detta i en blivande X3 där man gör likadant. Tror man kan se en tag i reserhjulsbaljan om det är mer förberet. Mvh Jonas B. |
|
|
Finns en kille vid namn Philip här på forumet med E60. Han kan ALLT i kodning o prog i våra bilar. Mvh Jonas B. |
|
|
Philip Philp !! Visa dig !!! vill veta vad man kan efterinstallera/montera , navi ? bluetooth ? osv. bmw 520D 2009 /10 |
|
|
Philip heter här på AP: F-Tar. Bor nog i Ö-vik. Superduktig på detta. Mvh Jonas B. |
|
|
Ok finns det kontaktuppgifter till medlemmarna på ap ? Skulle gärna vilja veta vad man kan få gjort ,och till vilken peng , avser ju inte ha med. Försenade bil i Malmö att göra tex. mvh Hw Hakan.Wingren@gmail.com |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.