|
|
|
|---|---|
Darren |
Jag undrar om det finns en CD-växlare som klarar MP3 (från brända skivor) och som fungerar ihop med BMWs radio Professional och Navi? Darren |
|
Alpine har en men då måste ha nån bus-converter också. tror jag läste i Bilsport om nån Kenwood som bara skall gå att plugga in till BMW.... |
|
Darren |
Jag har läst om ett par konvertermodeller som skulle fungera men för det första tror jag inte att de fungerade med Navigationen och för det andra kom inte låttitlarna med. Jag efterlyser alltså en mp3-växlare som är HELT integrerad med BMWs originalstereo+navi där man kan välja låtar med rattknapparna och se låttitlarna på navi-skärmen. BMW själva borde ju annars anamma MP3-växlarna med tanke på att de gärna vill ligga i framkanten med annat (tex Bluetooth). Darren |
|
Det finns något nytt kul som verkar kanon: Länk Går att koppla in i befintligt system. Vet däremot inte hur det fungerar med låttitlar. // CLiFF - Länk Vanligt sunt förnuft är inte speciellt vanligt / Mark Twain |
|
Darren |
Woohoo! Detta system verkar ju fungera perfekt med BMWs originalstereo. Det verkar som att man tom kan se låttitlarna på monitorn. Men djävlar vad dyrt det är... 859 dollar!!! Darren |
| Låttitlarna kan du nog glömma, om du vill köra över CD interfacet, däremot finns det en hel radda MP3/CDväxlare som arbetar med en radiosignal + rds som löser det problemet - men då behövs istället en separat fjärr för själva styrningen. | |
Darren |
Kan du ge några exempel på bra sådana växlare? En fjärrkontroll kan man ju alltid stuva undan någonstans. Det känns ju ganska viktigt att kunna se titlarna i monitorn... eller är det viktigare att kunna styra mp3-växlaren från ratten och/eller originalstereon?! Hmmm ? Darren |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.