|
|
|
|---|---|
|
Jag behöver få frontspoilern på min E81 130i M-Sport omlackad, i carbonsvart. Nån som har tips på bra lackfirmor som inte har problem med att bryta ihop carbonsvart? Och som gjort ett bra jobb på er bil mvh Higgins | |
|
Länk Förklara för dom på telefon eller på plats hur viktigt det är att det blir noga gjort och att du är petig så får du det du önskar i nära intill nyskick. Inte billigast i stan men garanterat riktigt hantverksmässiga:) Har fått ett par bilar gjorda där för ett par år sen och det blev riktigt bra. Mvh Asken |
|
|
Frittes billack på Lidingö gjorde ett mycket bra arbete på min fars carbonsvarta E39a när alla dörrarna byttes. Mvh Stephan |
|
|
Som Asken säger, Kents Plåt å lack. Har haft sjuan där tre (???) gånger på ett år av olika anledningar. Och flera andra saphirsvarta bilar genom åren. Alltid med lika gott resultat. T o m polernissarna sa så sent som idag att dörren som senast var lackad var väldigt bra lackad. Och dom är petiga! Niklas Fransosen |
|
|
Tack för tipsen! .-) /Higgins |
|
|
ELTE Bil i Tullinge lackade nyligen min frontstötfångare (carbonsvart). Jag blev riktigt nöjd och priset var vettigt. MVH Jimmy |
|
|
Hur mycket betalade du för omlackeringen av stötfångaren? /Higgins |
|
|
Billackeringsbolaget i Tumba. Lämnat in där några gånger med olika kulörer och alltid varit nöjd. Dom är grymma på bmw kulörer då dom iaf tidigare lackat åt Bmw. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.