|
|
|
|---|---|
|
Torsdagen 27 mars mellan klockan 18-24 ger vi alla klubbmedlemmar 20 % rabatt på hela sortimentet. Som om det inte vore nog bjuder vi också på frakten under de här timmarna. Alla våra 135 butiker har dessutom specialöppet mellan klockan 18-20 och erbjuder även dem 20 % rabatt på allt. 20 % medlemsrabatt gäller endast torsdag 27/3 kl 18-20 i butik och kl 18-24 på webben. Erbjudandet kan inte kombineras med andra rabatter, erbjudanden eller prissänkta kampanjprodukter. | |
|
ansök om medlemskap for free på mekonomen.se :D ange rätt mobilnummer då de kan söka på mobilnumret om man inte har det gula kortet med sig i kassan. |
|
| Bättre dom sänker sina priser 15-20% överlag..=) | |
|
@Murpz aa, men bmw kör höjningar istället :D |
|
|
Perfekt - då blir Dyronomen "bara" dubbelt så dyra som näthandlarna i Tyskland etc. (inkl. frakt) på exakt samma prylar...! ;o)) Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
+1 på Johan´s kommentar. Köpte exempelvis stift förra veckan från Tyskland för 85kr/st istället för 210kr/st hos Mekonomen. |
|
|
Prisexempel olja. Castrol Edge FST, helsyntet 0W-40 4L Mekonomen 829 kr Länk Oljaonline 525 kr Länk 829 kr är helt enkelt på tok för mycket. mvh/ Anders |
|
|
...och motsvarande olja (som tillverkas inom samma koncern - men med annat namn): Länk Under 250 kr (plus frakt) om man köper fem enlitersflaskor - köper man en 20-litersdunk kostar den precis över en tusenlapp, nämligen ca 1075 kr om Euron kostar 9 kr, hem till dörren. ...så 525 kr (plus 59 kr i frakt) för fem liter är OCKSÅ på tok för mycket, även om det är lite mindre knasigt pris! ;o) Oljaonline säljer iofs exakt samma Aralolja i 20-litersdunk för 1359kr plus 59 kr i frakt - dvs. ca 32% dyrare än från Levoil. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Eller varför inte 373 kr Länk |
|
|
Min avsikt var att jämföra från två .se domäner. Men visst, oljan i fråga går att få tag i till mycket bättre pris. mvh/ Anders |
|
|
Även om Mekonomen sänkt sina priser till motsvarande tyska priser så hade jag ändå beställt från Tyskland. Bara att vänta på att få sina delar från Tyskland är ju som när man var liten och väntade på att tomten skulle komma på julafton. Den känslan vill jag ha kvar. :-D |
|
| Det kommer aldrig att hända att dom kommer ner till dom priserna så du behöver inte ens tänka tanken :-) | |
|
Hade 320i E46 innan. Med den bilen fick jag fan alltid ha en oljedunk i bagaget :-D Lyckligtvis så hjälpte detta forum mig att hitta Aral-oljan :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.