|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Nu har fan även jag fastnat för e92an. Kikar på en 325i. Hittade en jag tycker är vettig. Milen skrämmer inte mig då den är servad som den ska. Någon som vill kommentera länken? Eller kan dra ett fax och kika upp tidigare ägare m.m så hade de varit evigt tacksamt!! Länk |
|
|
Det blev en 325xi för min del! Hade nog helst haft en 330 e92 men jag kunde byta in min Z3a Är nöjd med 325an, sjukt bekväm bil, det enda som retar mej är bältesassistenen som missar bältet då då! Mvh Dag |
|
| Hur upplevs kvalitén i bilen? Tyst? skramlig? Vill ha alla råd jag kan få för på torsdag ska jag iväg och förhoppningsvis köpa en. | |
|
Den är mycket mer distinkt/hårdare än frugans 320 E90, jag har ju kört BMW sen -85 så jag har ju stort förtroende för bilarna, har dock bara ägt denna i 6 månader. tyckte priset på den du skall titta på var billigt för en coupé! kryp runt och kolla hur den ser ut på nära håll, kolla på hur bromsskivorna ser ut. invändigt kolla att alla lock mm. är hela och fungerar. och att inga varningslampor lyser! Mvh Dag |
|
| Bmw forum och endast en som kommenterat e92? Tycker det är kasst faktiskt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.