|
|
|
|---|---|
|
Slängde på sommarhjulen på 7an idag och upptäckte ett glapp i övre länkarm bak, så jag tänkte köra en helgenomgång av bakvagnen när man ändå tar fram verktygslådan. Vad skall man satsa på för kvalitet. Febi-Bilstein vet vi ju är fina grejer, men kostar tyvärr därefter. Meyle är väl också ett säkert kort? Någon som har erfarenhet av Mapco? Hittade ett helt kit till bakvagnen med allt utom undre länkarm hos reservdelar24 till rätt kurs. | |
| Lemförder och Meyle är väl bäst. | |
|
Hej kolla även bildelaronline24.se Dom brukar ha samma delar som mekonomen säljer, för nästan halva priset. |
|
|
Tack för svar, men känner redan till dom varumärkena. bildelaronline24se är samma som reservdelar24.se som båda är svenska versioner av pkwteile.de Undrar dock om någon har info om Mapco? Verkar seriöst, relativt anrikt företag som startades i Frankrike och som numer har sin verksamhet i Tyskland. Men hur är kvaliteten på deras grejer? |
|
| Jag har köpt många delar som varit Mapco, främst chassidelar och drivknutar. De har varit helt ok, känns gediget och jag vet inte om att några delar gett upp i förtid. | |
|
Tack för svar Japmax! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.