|
|
|
|---|---|
|
Hej, Hade en 528iAT -98 för 1,5 år sedan som jag var rätt nöjd med över lag. Dock så var det en sak som störde mig väldigt mycket; och det var styrningen. Det kändes som att den hade fel utväxling. Jag fick svänga mer på ratten än vad jag tycker skulle behövas. Nu hör det till att jag tycker om när bilar är direktstyrda och de bilar jag kört hade gärna fått vara ännu känsligare. Det var stor skillnad på BMWn jämfört med min nuvarande S80 och även tidigare E32, E34. Är E39orna så här eller kan det har varit något fel? Är E38orna också så här? Letar bil och har väldigt svårt att hitta någon där alla önskemål ligger balanserat. Har sneglat på någon fin E39 540 Touring men minnet av styrningen får mig snabbt och gå vidare. Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? | |
|
E39 med V8 har en helt annan framvagn, det är styrsnäcka istället för kuggstång som på de mindre modellerna. Bäst är väl provköra, för att bilda dig en egen uppfattning. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.