|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
hej,går,det att kolla hur många fordon en viss person har regada,via person nr,o få fram reg nr,jag har person nr, | |
| Kolla hos Ratsit, där ser man iaf gratis vilket märke och årsmodell någon äger. | |
| Kontakta Transportstyrelsen, så fixar dem det. | |
|
rasit gav inge o trafikveket öppnar inte fören 8 i morgon men tack för hjälpen |
|
Ro 553 Alpina b7-86
Mini Cooper -19 Saab 9000 Talladega-90 Camaro -77 Saab 9000 Mellberg Ford Mondeo -14 |
Ratsit anger visst alla fordon inklusive släp. Kolla under fliken fordon när du hittat personen du söker. |
| Ratsit funkar, kollade nyss på mig själv. Dock med eftersläpning då jag bytte en bil för 3 veckor sedan och det syns inte än. | |
|
Ratsit funkar inte alltid, alla mina bilar är osynliga. Stephan |
|
| Ratsit funkar inte alltid, enligt dom har jag inget hus, mig och banken veterligen har jag haft det i sju år :) | |
|
Ja enligt ratsit har jag ingen bil |
|
|
Varför undrar du vilka fordon en person har registrerade på sig? Mvh Asken |
|
|
Ratsit funkar om man är registrerad på sidan. Edit: Tydligen funkar det utan registrering. |
|
|
Asken,vi har ju våra hemlisar alla,eller hur ? |
|
| :) Annars kan man ju ta en faxupplysning via transportstyrelsens hemsida men då krävs ett regnummer. | |
| Det är bara Ingvar Kamprad som kan ta en faxupplysning, han är den enda i Sverige som har en fax. Kan finnas någon enstaka kuf till. När fasen ska de ändra detta med faxmeddelanden? | |
|
Jag har också fax ;-). |
|
|
asken, läs frågan |
|
|
Jag har ingen "fax" men har installerat en fax-mjukvara i datorn och tillsammans med ett gammalt uppringnings-modem kan jag ta emot fax. Fast Ingvar K måste förstås först ringa mig och säga till att han skall faxa så att jag kan koppla in datorn på telefonlinjen isf telefonen. Per L |
|
| Måste man inte ringa Televerket först och få en analog kopparlinje? | |
|
Nu spårar denna tråd ut |
|
| Skaffa internetfax så hr ni löst problemet, finns flera på nätet där man erbjuder prova-på i en vecka gratis. | |
| Man får inte reda på vilka fordon en person har genom fax... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.