|
|
|
|---|---|
|
Jag försöker att förhandla fram ett grupp köp på cobb, så är ni intresserad skriv de i tråden. Så kan jag återkomma med mer info, ang priser, Skriv vilken ni ska om det är till n54 eller n55 och om ni vill ha v2 elle v3 Med vänlig hälsning, | |
|
Jag kan vara intresserad till min n54 The sound from a big M :) |
|
| då det inte har varit så många som verkade vara intresserad. så tror jag att vi kan nöja oss med dom som vi är, återkommer med pris | |
| Jag är intresserad av v3 till min n54. Vill ha mer info. | |
| Ni har PM!!! Kolla de å hör av er:) | |
| Jag är också intresserad av en v3 till min n54. Är jag för sent ute nu? såg detta först nu tyvär... | |
|
Rogga: du är tyvär försent ute. Dock så blev det inget riktigt gruppköp. Berne handlade själv, jag o en till köpte av Per från 23gtr.se vi betalade 6200 ink allt + frakt inom svergie "100" kr. The sound from a big M :) |
|
|
Jo jag misstänkte att jag var sent ute. såg det själv senare i "trim" tråden också. Men tipset om Per på 23gtr.se, låter ju lysande just pris o skönt slippa grubla på ev tull. Jag kontaktar dem o kollar vad jag får för pris. Tack för tipset Thuveson |
|
|
jag beställde från VRSF, fick betala 5200k ink frakt, se kan det hända att jag åker på tull men kan även slippa:) |
|
|
Rogga_M3 Beställer du själv så kan det bli billigare absolut! Beställ genom en ÅF så slipper du "krabbet". Välj själv. Jag tror dock att bernes alternativ blir billigare :) The sound from a big M :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.