|
|
|
|---|---|
Rette |
Hej! Jag är utan hasplåt/motorskydd på min 525 M-sport -03. Jag kollar på bildelsbasen, forumet, google osv. men kan inte förstå om det finns olika typer? Jag har yttertemperaturmätare som satt fast i den gamla hasplåten som bara hänger ned nu. Finns det uttag för att sätta fast yttertemperaturmätaren i alla hasplåtar eller? Kan någon snälla guida mig i denna jungel? Tilläggas ska att jag sökt, men jag kanske är för dum för att förstå :) Mvh Fredrik |
|
Kolla schmiedmann.se där kan du leta bland innerskkärmar och underredsskydd till din bil. Gå till karossdelar och klicka på framskärm/innerskärm , så hittar du den biten som ute-tempgivaren sitter i. Vill du sen ha hela kåpan under motorn så klicka på motor och underredsskydd. Hoppas det var till hjälp. |
|
Rette |
OKej, den främre delen känner jag ju igen: Länk Men den bakre delen, är det hålet i den som hyser yttertemperaturmätaren? Jag fick som för mig att den satt i den främre delen? Länk |
Rette |
ingen? |
|
Kolla här: Länk Min bil: Länk |
|
Rette |
Sitter dom där på alla e39? För jag har som en liten ram som tempsensorn sitter i som i sin tur passar i ett annat hål... och den ser inte ut att passa på den svarta plastdetaljen som beskrivs på den där sidan |
| Provat att kontakta din närmaste BMW-handlare för hjälp? Länk | |
|
Titta på denna bilden så ser du vilken du ska ha. Nr 14. Finns tre olika beroende om man har standard eller M-kit med eller utan bromskylning. Länk Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.