|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Kolla för ex år sedan, en liga åkte fast i gbg.. Dom skarvade svårt krockade bilar rakt av vid tex b-stolpen. jag vet inte hur många dom han göra innan det uppdagades. Sådant finns överallt, enda som hjälper är en grundlig översyn, tyvärr kan inte alla det, saknar kunskapen osv. Risken är dock större vid import från vissa länder skulle jag tro. |
|
|
Svensk bilprovning gör inga större kontroller. Kommer ihåg en import bil tror det var M3 som egentligen på alla papper var högerstyrd ändå seglade igenom ursprungskontrollen som en vänsterstyrd.. |
|
|
Eftersom tråden kom upp igen så får jag väl länka till den nya annonsen eftersom den andra har försvunnit. Konstigt nog finns inget regnr. i annonsen Länk |
|
|
Undrar om det är samma ägare som förnya annonsen eller är det nya ägaren som säljer den. Den har ju inte varit på blocket ett tag nu. |
|
|
Länk Igen.... |
|
| Den bilen är nu på väg över Östersjön DZL847, utlandsregistrerat ekipage som hade den på karta, har bild på de men vet inte hur man lägger upp. | |
| forumbilder.se och sen länka dit | |
|
[URL=Länk Ursäkta den dåliga kvalitén. |
|
| Länk | |
| Cirkeln är sluten :) | |
| Kanske bara åker över en runda och får nytt chassinummer sen dyker den upp igen... | |
|
Ny lycklig ägare snart? Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.