|
|
|
|---|---|
|
Tjäna!!! Är ute efter en 330d från 09 så man får lci motorn. Törs man köpa en importerad sådan? hittade denna Länk men tycker priset är lite högt med tanke på att den är importerad några kända fel på dessa motorer? | |
| Dom är dyra även utomlands. Jämför med mobile vad du får för 20k€… | |
| Jo jag vet att dom är dyra även utomlands. Men känns ändå som att en importerad borde vara lite billigare än en Svensksåld.... | |
|
Min vanlig kommentar. Prova en bil med sportstolar, så att du inte missar något väsentligt. Det beror delvis på hur kroppen är byggd. Är 185cm och skulle aldrig köpa en 3-serie utan sportstolar. |
|
|
Inga sportstolar? Ett måste! Snåla inte på det, du kommer aldrig ångra dig!! Även att sälja en 330 utan sportstolar är mycket svårare så du tänker på det. Mvh Christopher |
|
|
Ok då får det bli en med sportstolar. Har ni nå fler bra tips att komma med? |
|
|
Stsndardhögtalarna är inte så kul. Jag har Hifihögtarna i min E91a. Dom är ok tycker jag. |
|
|
Man kan egentligen dra det hur långt som helst.. M-sportpaket Går det att få med paddlar så är det något du ska kolla efter:) Navi proffesional. Light package är inte fel heller ;) |
|
| Std stolarna duger fint. Inte världens bästa, men om du inte ska köra taxi med den eller på bana, finns ingen anledning att dissa den. | |
|
Marin; Jag testade innan köp en bil med standardstolarna och visst, under kortare sträckor är det absolut helt ok med standardstolar, men för mig som 199 cm lång tycker jag att man satt så otroligt mycket "stabilare" i sportstolar. Att man kan vippa sportstolarna bakåt samt dra ut lårstödet, världsklass! Om man kan välja mellan en bil med sport och standardstolar är valet busenkelt, i alla fall för mig. |
|
| En bil med standardstolar och minsta ljudpaketet är helt iskall på beg-marknaden. | |
|
Jag har själv sportstolar i min 320d men upplever att den är mycket trång över ryggen. Men inget slår komfortstolen in F01an :) |
|
|
Tycker dessa ser fina ut: Länk Länk |
|
| Har provat sport stolar och jag sitter som gjutet i dom så såna får det bli. sen måste det vara dragkrok och navigator. vill även ha automat. sen så mycket utrustning som går :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.