|
|
|
|---|---|
Bibbe |
Hittade en 318is-2 från 1996, den har gått 7600 mil, är nyligen m3 stylad, toppskick, har varit med om krock, men bilen är återställd till ursprunglig skick enligt ägaren... den har skinnstolar o sånna saker... ägaren begär 90 000, är det värt det eller kan jag få bättre bil för 90 000? har provat den och den hade inga defekter alls, tyder på lugn körd bil. |
| Låter kanske lite mycket med 90K. Försök pruta ca 10k. Men å andra sidan verkar det vara en ärlig säljare och bilen har gått lite. Är den fin och bra utrustad så är det en mycket trevlig bil med låga driftkostnader. | |
|
Tycker att 90' är rimligt. >>Gabbe006 Hur mycket värderar du din bil isf. 60'? //Marin |
|
| Marin: Ja, jag gav 60K för den så nånting ditåt, kanske lite mer med tanke på utrustningen och allmännt fint skick. | |
Bibbe |
ok men skall man inte fokusera sig på att den varit krockad? enligt ägaren rörde det sig endast om plåtskador, och dessa plåt är bytt. motorn och övriga delarna påverkades inte av krocket... |
| Fråga om han har kvitto på delarna som byttes. Om jobbet gjordes på BMW så kan du kolla upp vad som gjordes. Sen kan du kolla karossen, det ska vara gämna glipor i alla skrvar mellan dörrar-skärmar-huv, osv. Var det bara plåtskador så skulle inte jag vara oroad om det finns dokumenterat. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.